Sain just pelattua tokan pelin siitä Delaware St John pelipaketista, jonka tilasin Amazonista. Sekin oli liian lyhyt. Siks kai niitä oli kaks peliä samassa paketissa? Olihan se ihan viihdyttävä, mutta ei kyllä oo The Mystery of the Druidsin voittanutta. Siis pelihän ei voi olla hyvä, jos se ei koukuta täysin, jos sitä ei voi pelata päiväkausia ja repiä tukkaa päästään ja googlettaa hulluna walk throuhg'ta, kun jää jumiin ja pyörii jossain huoneessa kun pieru nahkahousuissa, kun *ei vaan tajuu* mitä pitää tehdä, että ovi aukee...

Tykkäsin mä Gabriel Knightistakin, mutta kun se kolmas cd ei vaan toiminu, vaikka mitä päivityksiä imuroin netistä. Kyllä ketutti, ja ketuttaa edelleenkin, että se jäi siihen.

Niin, kai mä sit oon vaan riippuvuuksia kehittävä persoona: jos en räpellä, niin pelaan tietsikkapelejä. Onni onnettumuudessa on se, että täällä on kaikki helkkarin pelit "completamente en castellano", ei paljon huvita, muuten varmaan ostelisin vuoroviikoin lankaa ja tietsikkapelejä. Ei sillä, kyllä mä ymmärtäisin, mut periaatteesta en vaan haluu mitään käännöspelejä. Samasta syystä en yleensä kato hispaanokanavia, pelkästään katalaanikanavia, kun niissä on dual-vaihtoehto, eli sarjat ja leffat voi kattoo alkuperäiskielellä, jos telkkarin tekniikka riittää. Hispaanokanavilla ei yleensä oo sitä mahdollisuutta, paitsi joskus harvoin.

No, tänään on räpelletty ja pelattu oikein urakalla, hartiat on ihan jumissa... Pitäs päästä hierojalle. Kyläkampaamossa saa hiustenleikkuun, mani- ja pedikyyrin ja kasvohoitojen lisäks hierontaa. Hampparin kanssa syyskuussa  mietittiin, mistä sais kasvohoitoja, ja kysellessä kävi ilmi, että kampaamoista saa vaikka mitä hoitoja. Mä olin yrittäny ettiä jotain ikkunaa, missä ois lukenu kosmetologi, mutta täällä onkin melkein kaikki kampaamot varsinaisia kauneussalonkeja. Asiasta kiinnostuneille voin kertoa, että kyläkampaamossa ranskalainen mani- ja pedikyyri makso 19 egee. Barcelonassa luultavasti enemmän.

Vähän mä oon taitava, oon sujuvasti päässy tietokonepeleistä telkkarikanavien kautta manikyyreihin ;) Nyt kylläkin loppu aasinsillat ja vähän jopa väsyttää, joten taidanpa kokeilla, jos nukkumatti suostuis tulemaan kyläilemään.

Hyvää yötä!